A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. :) Bővebb információ Rendben!
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás és PayPal fizetésre, valamint személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki adataink:

TINATI Natural Kft

Erste Bank: 11600006-00000000-23889046

Külföldről történő utalás esetén:

SWIFT KÓD: GIBAHUHB

IBAN: HU94 1160 0006 0000 0000 2388 9046

Közlemény: rendelésszám

Gyártási idő

Mivel a Phi Kozmetikum család nem tartalmaz mesterséges tartósítószert, így nem is raktározzuk a termékeinket hosszú hónapokig. Legtöbb esetben rendeléskor kezdjük készíteni őket. Pont emiatt a szállítási időnk 2-5 nap között van. Természetesen azon vagyunk, hogy minél előbb eljuttassuk a kis krémeinket Önhöz, hisz bizalmába fogadott minket és megrendelte a Phi termékeit. Ígérjük, hogy nem fogunk visszaélni a bizalmával!

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL és GLS történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Vásárlás esetén hétköznap illetve munkanapokon 16 óráig leadott rendelésedet maximum 2 napon belül elkészítjük és pihentetés (+1 nap) után postázzuk. A pénteken 16 óráig leadott rendeléseket a következő 2 munkanapon belül, a hétvégi rendelésedet pedig a következő hét keddjéig elkészítjük, pihentetjük és postázzuk.

A rendelés leadásától függően (lásd: Gyártási idők) a csomag általában 5 napon belül megérkezik, ha Magyarország területére kérte a szállítást. Ha a futárszállítást (MPL, GLS, DPD, stb.) választotta, érdemes olyan címet megadnia, ahol a futár napközben eléri.

  • Normál esetben a futárcégek 8-17 óra között kézbesítik a csomagokat.
  • Amennyiben Posta Ponton szeretné átvenni a csomagot: A csomag átvételi pontra történő érkezéséről e-mailt  és/vagy SMS-t kap. Ezután tudja átvenni a csomagot.
  • Személyes átvétel esetén: Csomag személyesen is át tudod venni a Phiola műhelyben, ahol a krémeket készítjük. Átvétel gyártás ideje alatt nem leheséges. Nyílt napot tartunk minden héten szerdai napon. Cím: 1034 Budapest, Selmeci utca 12. Személyes átvétel CSAK SZERDÁNKÉNT lehetséges!

Szállítási díjak: 

NORMÁL HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS ELŐRE FIZETÉS ESETÉN

Szállítási díjak alakulása  házhoz szállítás esetén: 0 - 9.999.- Ft-ig 1.290,- Ft 20.000.- Ft felett ingyenes

POSTAPONTRA, POSTÁNMARADÓ-ra TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ELŐRE FIZETÉS ESETÉN

Szállítási díjak alakulása Postapont átvétel esetén - Postapontos kiszállítás az ország több, mint 2500 helyére és több mint 50 MOL kútra 0 - 9.999.- Ft-ig 690,- Ft 10.000 - 19.999 Ft-ig 490 Ft, 20.000.- Ft felett ingyenes PostaPonton az árut a kiadó hely 7 napig őrzi meg!

UTÁNVÉTTEL TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS

Rendelését fizetheti utánvéttel a csomag átvételekor. Az utánvét díja szállítási költség + 490 Ft.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BUDAPESTEN

Rendelését személyesen is átveheti a Phiola műhelyben, ahol a krémeket készítjük. Átvétel gyártás ideje alatt nem leheséges. Nyílt napot tartunk minden héten szerdai napokon. Cím: 1034 Budapest, Selmeci utca 12. Személyes átvétel esetén a szállítás ingyenes rendelés összegétől függetlenül!

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE

Már külföldre is kérheti a csomagját. Rendeléskor a termékek súlya alapján számolja a rendszer a szállítási költéget. Szinte minden országba tudunk postázni :)

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése elállás esetén

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A termék visszküldése garancia érvényesítése mellett -100% GARANCIA minden PHI KOZMETIKUM termékre!

Mivel mi is ezeket a termékeket használjuk, nyugodt szívvel vállaljuk minden termékünkre a 100% pénz visszafizetési garanciát. Nem kell mást tennie, csak küldje vissza nekünk a terméket (minimum 90% maradvány szükséges) a vásárlástól számított 20 napon belül a vásárlási azonosítóval és a bankszámlaszámával együtt és mi a teljes termék vételárat visszatérítjük a szállítási költség nélkül. Fontos tudnivaló a garancia érvényesítésével kapcsolatban: - Ha kombinált csomagot vásárol, akkor a garanciát csak a teljes csomagra tudja érvényesíteni, tehát a termékekre külön-külön nem, mivel a számlán is csak egy tételként szerepel a rendelés. Pénz visszafizetési garanciát csak azokra a termékek tudunk vállalni, melyeket közvetlenül a nálunk a www.phikozmetikum.hu oldalon vásárolta meg. Amennyiben valamelyik viszonteladónktól vásárolta a terméket, úgy a garanciát is csak ott tudja érvényesíteni! Ha nem elégedett a termékkel, kérjük, hogy visszaküldési cím egyeztetése miatt hívjon bennünket a +36 30 244 25 52 számon!

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz a rendelés visszaigazolása 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (e-mail cím: rendeles@phikozmetikum.hu; telefon: 06 30 244 2552).